Monday, August 08, 2011

Video Memperbodohkan Orang Melayu



Okeh, selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak.

Gua sebenarnya sangat malas menulis, tapi hari ini gua terpaksa menulis.

Bulan Ramadhan gua sudah di-spoil-kan oleh lawak bodoh bangang dan bengap ciptaan United Malay National Organization


Bagaimana orang Melayu, boleh, dengan izin, terpengaruh dengan penuh kehinaan sekali, meletakkan kepala hotak mereka, dengan propaganda bodoh Barisan Nasional?

Najib Razak, dalam keadaan yang sangat terdesak untuk menjual propaganda-nya, 1Malaysia itu, telah dengan sewenangnya meletakkan kehormatan akal fikiran orang Melayu berada pada tahap yang paling hina sekali.

Aduhai, kalau beginilah, sampai tahap ini lah, otak orang Melayu itu boleh diperbodohkan, gua rasa ada baiknya, kita berdoa segera agar Tuhan tamatkan usia dunia ini. Datangkan kiamat, tiupkan sangkakala, agar lebih cepat kita semua dapat diadili. Bebas daripada sebarang cengkaman kebodohan.

Selamat berpuasa.

8 comments:

Kelon Eric Bana said...

adeh, tak boleh tengok youtube kat sini...tgu hari sabtu lah baru boleh :(

ace farhan said...

kah kah kah. 1malaysia.

ayobkelubi said...

serius..this is the most dumb founded stupid shit promo video ever made!. WTF betul!. puiiiii!

Anonymous said...

Hi guys,

Would you like to watch Final Destination 5 online? It is not released yet but you can watch it online already!

Click here to [url=http://watchfinaldestination5-online.com/watch-finaldestination5-online-free.php]watch Final Destination 5 online free[/url]

gayour said...

jangan bongih bona bro. salam, salam bro. salam eid fitr, maaf zahir batin.

Anonymous said...

kasihan melihat post-post ko sebelum ni. apa ko bengkek sangat dengan melayu? alangkah baiknya kalau usaha dijalankan nak memperbaiki bangsa ko sendiri yang majoritinya islam. apa yang ko dah buat untuk menaikkan martabat islam selain caci maki yang tak berkesudahan? bermuhasabah la bro...muhasabah...

Anonymous said...

Assalamualaikum..biar buta mata tp jgn buta hati...wlau kita tak pasti tp hati tetap pasti...nukilan cetusan idea milik Allah...tp akal fikiran kita tentukan, ats izinNya...jgn merendahkn martabat agama bangsa sendiri utk impian yg belum pasti...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI