Thursday, June 14, 2007

Gua Janji Tak Tido Lagi


Sayang....
Kehadiranmu akan mewarnai kelopak mata gua
Kehadiranmu akan menyegarkan kelopak mata gua
Kehadiranmu akan memastikan kelopak mata gua terus terbuka

Sayang...
Gua tido bukan sebab gua mengantuk
Gua tido bukan sebab gua bosan
Gua tido sebab gua kesepian

Sayang...
Lepas ini gua akan sentiasa cergas
Lepas ini gua akan sentiasa bertenaga
Kerana sekarang gua tidak kesepian lagi
Gua janji tak tido lagi

Sayang...
Siapalah lelaki tanpa seorang perempuan?

8 comments:

Ijoy said...

Hahaha, hasil nukilan ko ni patut diabadikan kat arkib negare utk tatapan generasi akan dtg. Bagus bagus

lil ms d said...

hello hello dont know if you got my message> i think with your quaifications you will do well at HJ. email kamarul@halaljournal.com

nurazzah8 said...

Hurm...akhirnya mendapat pengakuan ini dari ungkapan seorang yang bernama LELAKI..!!! ;-)
Sebenarnya mmg Allah telah menjadikan perempuan dan lelaki itu saling melengkapi... Allah Maha Besar!

babazahra' said...

dina,
thank, will send him an e mail

kak azah,
ade pic PakLah ngantuk,nguap n terus bertafakur,3@4 shots hehehe

ijoy,
gua ingat nk baca sajak busuk nie kat CM 7th July nanti. tapi kena Rahmat atau Black back-up hehehe

Anonymous said...

paklah kuat tido macam lu jugak bro!!

loveujordan said...

sajak ni khas untuk pak lah saje ke ???

ramai lelaki yng kaki tido macam paklah brother..semuanya kesepian ke ???

sedap sajak ni.

Emphbone said...

hahah..

lu kelakar la bro..

kancong ensem giler said...

sian pak lah..aritu kemain support paklah demi MU..la ni kembali mengutuk....doakan paklah sempat baca doa sebelum tido..

bini baru nyatak bertudung sebab nak bg peluang kat pas tambah undi...

kalau bini dia pakai tudung, tobatlah..pas pasti lingkup..

isteri imam hadari muslimah solehah..ngerinya...