Friday, April 03, 2009

Apabila Cuaca Yang Sudah Panas Tiba-tiba Kembali Mendung


Ada sesiapa yang kenal dengan pencipta software di atas? Bagi pada gua alamatnya dengan segera. Gua mula rasa macam nak memenggal kepala orang.

Gua memang takde jodoh langsung dengan nombor-nombor dan lukisan buruk seperti di atas. Punktlich.

5 comments:

j or ji said...

nama mamat tu john auto. tinggal di Cad,dah mati dah agaknya.


luu layan aje la peninggalannya itu. hampir semua bangunan di dunia ini guna autocad waktu melukis pelannya.

gua pun tak layan autocad.

Anonymous said...

har..har..har..weh lu skng jd arkitek lesen apo ha???humang ai..handal ko jang skng dr penterjomah arab poi arab jd arkitek melukis plan apo kojadah ekekeek...

Epi said...

lu kena translate pelan pulak ker?.. hehheh..

mama said...

darling,
hahahhah selamat menjalankan tugasmu di libya.. balik bolehland nnt boleh jadi pelukis pelan lah pulak heheh

MIRAUTTIKA said...

saya juga akan mengikuti kamu untuk memenggal kepala si pencipta ituuu.

pening kepala belajar benda alah itu (:
tapi saya masidh di basic.