Friday, May 04, 2007

macam macam lah plak

jiwa yang kusut menjadi bertambah berserabut apabila ;

Notebook rosak ntah apa pasal pun gua x tahu

PC pulak sudah dua kali format windows tapi masih x dapat connect

Pam air rosak nyaris-nyaris gua nak tidur hotel aje. Bodoh punya maintanance!

Rasa sayang sudah semakin hambar dengan Astro yang bagi increment ciput

Dah bagi increment ciput cek untuk bonus plak belum dapat. hampeh!

Reunion untuk bebudak Maahad Ahmadi kat S'ban dah cun tapi majlis berterabur. Keje bebudak UMNO!

Balik Muar tapi tempohnya singkat sangat. Gua x dapat makan kupang!

Member gua nak jual shock Titan tapi bayang pun belum nampak lagi.

Man United kena 3 kosong plak ngan Milan. Hampeh betul mencurah-curah sms datang mengutuk sebiji pun gua x balas.

Hari ni plak air terus takde sebab landlord yang bodoh bengap x bayar fees. gua n family yang jadi mangsa. cepatlah siap rumah oi!

Claim untuk bebudak nie belum siap lagi padahal gua dah hantar last week. Apa payah sangat ke Minah Saleh nie nak sign?

Al-Batoul genap setahun hari ni ingat gua nak buat besday party, rumah plak xde air. Az-Zahra' plak merengek nak buat besday dia sekali. Aduss!

Gua malas nak keje weekend nie baik gua ajak semua orang balik Jelebu, boleh tenangkan perasaan. Arggghhhhh!

1 comment:

JM said...

reunion maahad, it sound great, but to be honest it was very terrible reunion, no coordination at all.. terabur.. umno la yang setting ni...i think we should hanging around at kedai mamak, pekena teh, talking and murmuring about world around us,macam dulu dulu, makan biskut kat belakang surau!!, bila nak jumpa.??.