Sunday, August 19, 2007

kalau jodoh tak kemana jang oii!

gua nak ingatkan di sini, mamat yg celebrate dengan champagne bernama Micah Richard dan anak Schemeicel yang nama macam hantu Casper, termasuk jugak manusia-manusia yang membazir kreditnya malam nie hantar SMS pada gua sama ada menghina,memperli, mengutuk, saja nak cari pasal atau lebih tepat lagi nak kasi gua panas, gua nak tengok lu orang semua kat mana termasuk mamat yang celebrate dengan champagne bernama Micah Richard dan anak Schemeicel yang nama macam hantu Casper pada bulan Mei 2008. Kalau jodoh tak kemana jang oiii, gua akan save semua SMS lu nanti bulan Mei 2008 gua reply semula dengan text asal sekali. Scheiss!

3 comments:

Anonymous said...

apa ni..pasalbola ker..ermm..

bosannya..

Ari said...

Marah betul kau jang :)

Kena kutuk sebab dah kawin tak bleh keluar lepak ke? Hehehe...

The.Libyaman said...

nope. gua x pernah menonton football di luar rumah. tak selesa. sebab bila goal gua x boleh buat aksi kegemaran gua.nanti jadi perhatian plak.gua lebih suka tengok sorang2.