Friday, February 29, 2008

Sebelum Kita Terlupa


Sedikit lagi sumbangan gua untuk alam sekitar. Sebelum kita terlupa dan leka dengan pilihanraya yang menelan belanja berjuta-juta ringgit, tenaga berpuluh ribu manusia, pakaian-pakaian baru berwarna warni yang diberi percuma, lambakan makanan dan bekalan air mineral yang tidak putus-putus, hembusan asap tembakau yang dipayung si ahli politik, kita perlu ingat, di satu sudut lain dunia, terdapat kumpulan manusia, seperti kita yang sekarang ini menderita menanti dengan tangan kosong serangan udara dan darat secara berterusan oleh rejim zionis.


Doa kami untuk rakyat Palestine yang tabah....

7 comments:

Dinos said...

Attention!

bro anonymous said...

Gua tak raso sodeh tengok anak arab batu seremban dopan keto keba.. tapi raso sodeh tengok gambar jojol thinker bell buto sebolah mato.. Gua doa dan harap dio dongan jojol copek somboh.. copek kobah daeipado troma.. insha Allah

thinker bell said...

pergh bro anon. sampai ke sini ucapan nye ha. tak sangka i. ish, ni kira iklan tak berbayar ni bro. marah baba ni kang.

eh, mana u tau keta i jojol juga la namanye? :D

i hope everything in future will be alright. insya allah.

btw, tq baba for calling. terharu. seriyes.

babazahra' said...

wa rasa macam bersalah meninggalkan thinker bell dengan persoalan "orang johor" nya hehe tapi gua yakin dia tertidur bukan sebab persoalan itu.
jojol itu apa?

thinker bell said...

jojol tu nama manja kereta i ler. u ni, tak observant ler. kat plat keta tu kan JJL. :D

tu la. persoalan org johor tu mmg bermain di pikiran la. tak sudah2 memikirkannya sehingga tertido di depan astro. heh.

gayour said...

semua orang Islam kek BolehLand bongih, menyumpah, maki seranah, mencarut, meludah-ludah tuih! tuihh! tak ingat bilo tengok apo yang dibuek Yahudi kek orang Islam Palestine...

tapi totep bedolak-dalih untuk menyokong Islam di negara sendiri!

ontah la jang...

Don Naza a.k.a Esteban said...

salah kita jugak.
orang islam ni susah sangat nak bersatu.

fatah dengan hamas pun asyik bertelingkah, apatah lagi hendak membela nasib rakyat mereka sendiri?