Monday, December 15, 2008

Mari Menonton Teater

Pilih saja hari yang sesuai. Seperti lu membuat keputusan memilih tayangan filem-filem Razak Mohaideen dan Yusuf Haslam. Cuma ini agak eksklusif dan sangat berfaedah. Jadilah diri kamu.

5 comments:

mama said...

aduhh...
budak2 sesuai ke pergi tengok teater ni? macam menyeramkan je cerita ni.

gayour said...

den tak ponah laie poie tengok teter, theatre,tehetre... ontah apo kobondo nak nyobut eh!

cam membazir maso yo. boto ko?

ontah la

Wak Arjun said...

Dear gayour,

Kalau ekau dah masuk, baru la paham bazir maso ko idak....

Ekau poie la....

Tak poie, tak tau...

Hanif Amir said...

Teater ini mengenai apa ya?

babazahra' said...

gayour,
kekadang tu teater memang lagi feel daripada wayang. live feeling, depan mato punyo, masuk terus menikam kalbu hehe.

wak,
poei wak?

hanif,
ISA, pernah dengar? Ia tentang ISA dan apa yang berlaku kepada tahanan di dalamnya. Saja nak share agar orang boleh menilai.