Monday, April 16, 2007

Monday Blues

ntah apasal lah gua memang alah giler dengan habuk. x paham jugak nak kata ada resdung belum pernah diagnos lagi lah. sabtu berkemas rumah buang semula file-file yang dah x guna n memacam kertas yang hanya laku kat pembeli "suratkhabar laamaa". dah siap pakai mask pun masih tersedut jugak. so sejak sabtu sampai Monday Blues nie hingus asyik meleleh aje. e mail opis plak ntah apa silapnya gua pegi delete file-file x berguna ntah apa yang menyibuk dalam PC gua nie dengan logo PAS lah dengan minit mesyuarat Dewan Ulama lah plak kalu ITS check nie jumpa memang gua kena suspek ahli PAS nie. gua delete ntah apa terus semua e mail kena delete. abis lah plak RTM n 8TV punya e mail pun gua delete. hapa malang lah nasib ini hari. kt luar hujan pulak lebat sampai dalam nie pun boleh dengar. nak balik cepat pun x boleh sebab gua merempit. semalam hari yang sangat meletihkan. dik mas punya majlis pertunangan. satu pengajaran juga untuk gua sebab pada awalnya kena suruh "menerima". malas nak berlakon jadi orang tua sebab gua tahu gua masih muda belia lagi. naik meluat pulak gua dengan orang tua seorang nie. tak bersopan langsung. gua rasa itulah majlis pertunangan paling tak beradab yang pernah gua lihat. kalau mamat nie umur sebaya dengan gua memang dah lama gua bagi penyepak aje. ada ke menyambut orang lain datang rumah awak buat perangai kurang hajar? itu lah masalahnya kalau jauh sangat dari Allah nie. kalau lah gua yang datang meminang orang buat kurang hajar macam tu, memang gua blah, lantak lah x tunang pun xpe, nanti terus kawin aje. kalau usia muda lagi xpe x paham beradat bersopan santun ini dah tua bangka dah bercucu pun anak yg last nak kawin plak nie. aduhai sakit betul hati gua.

No comments: