Friday, May 16, 2008

Buku Laporan Yang Bukan Untuk Rakyat

Suruhanjaya Di Raja Kes Linggam, sudah selesai. Sudah cadangkan juga agar 6 jahanam termasuk The Real Firaun, didakwa. Pejabat Peguam Negara juga sudah dimaklumkan. Cuma gua bimbang mereka terpaksa mengambil masa yang lama sebelum manusia-manusia lahanat itu didakwa. Maklumlah laporannya setebal 186 muka surat, mesti lama jugak nak kena baca. Dan harganya boleh tahan. Ia laporan untuk rakyat, tapi bukan semua rakyat boleh menelitinya. Gua tak sanggup men'zakat'kan 1/8 gaji gua untuk hanya membaca, correct, correct, correct! Sapa boleh fotostatkan, kita baca ramai-ramai.

3 comments:

Rajuna said...

tak silap gua harga dia rm500 lebih.
gua selalu lepak sini.lu memang berani la bro. ada lagi blog berani.

sujudterakhir.blogspot.com. dr bdk um jugak.

er..gua seram!

Jorji said...

kalau ada dalam bentuk pdf. boleh muat turun kan aje..
kalau harga lebih rm500,i tu meniaga namanya.

Yusmir Yusop said...

Gila RM500.Apa lagi,revolusi!