Monday, May 12, 2008

Glory Glory Man United!


Perlukah gua terangkan lagi? Mesti ada yang kaki busuk jersi warna biru yang nak bagi komen, alahai Scholessy patut dah kena red card, Latics patut dah dapat penalti masa bola kena Rio and so on. Biasa lah tu bila Man United menang semua yang kalah akan dengki.

Tapi beb! Untuk bergelar champion bukan hanya dengan nasib atau kata-kata nista busuk seperti itu. Bukan nasib sahaja, the goals different will tell ya the truth. Team perfomances all the way through the championship finale is somethin else.Itu belum cakap kualiti pemain seperti Ronaldo serta defense yang hard as rock!. True champion wont get a simple draw against Bolton, if ya wanna say that ya deserve to be champion lah kan!

Tolak ketepi lah penalti Ronny yang memang kalu lu letak Kahn dengan Dino Zoff sekali pun mesti semput jugak tu, cemana dengan Giggsy? Takkan takde yang tengok cemana Giggsy score goal malam tadi. Speak out! Manchester United, the champions of England! 10th times Premier League Champions, WEEEEEEEHHOOOOOOO!

7 comments:

TOOLBOX said...

Humang aih.. pagi2 buto lu update bro? lopeh solat hajat ko? heh

Walau apo pun dongan semangat kesukanan gua ucapkan tahniah kepado BN... err maksud gua MU kerano berjayo jugak membontok kerajaan... err maksud gua menjadi juaro walaupun hanyo ditontukan oleh tong undi pos.. err maksud gua perlawanan yang last :p

Jorji said...

hahahaha...

tekanannnnn!!

1 down..1 to go..double is for the champion, for sure!

(ayat terlebih konfiden,macam biasa!)

LuciusMaximus said...

tahniah

p/s: jumpa di moscow, aku tunggu kau di tepi jasad mendiang lenin nanti...

Anonymous said...

itu dia maximus kembali selepas berpuluh tahun menyepi. girangnya gua melihat maximus kembali bersuara. welcome welcome. Red Square for Red Devils. Blues goes for...Barisan Nasional lah.

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

woi..woi..!

Yusmir Yusop said...

Lu kalau suko koluar bahaso polik2 hah..weehhhuuuu!!!!

Anonymous said...

Takdo open2 table ke? kenuri kesyukuran ke? heh