Tuesday, July 22, 2008

Akhirnya...

Musim sejuk di Amman penghujung tahun 1995. Ketika gambar lelaki ini muncul dalam satu siaran berita, Allen Muslic meluru ke depan televisyen sambil meludah. Melekat di kaca tv. Sambil mulut terus menyumpah. Dalam bahasa yang gua tak faham langsung.

Allen, Javad, Hassan, Selma, Hadris Gemuk dan ramai lagi di ruang tamu itu juga menyumpah. Memang real punya marah.

Gua harap hari ini mereka semua akan bersorak gembira sambil berdoa Karadzic ini terus hidup untuk dibicarakan dan menerima hukuman.

6 comments:

TooLBoX said...

Kesian TV tu tak bersalah!

Btw lu rasa dia akan dibicarakan cam arwah saddam ke?

babazahra' said...

wa takut dia mati cepat aje.

BabaKaisah said...

dasymir tu dulu bosnian jugakkaer..gua lupalah...alban ke bosnian..

Anonymous said...

aku kenal ali jalurrrr jerk

babazahra' said...

dasymir tu albania lah. cita-cita dia nak jadik menteri besar. tapi jawatan tu tak wujud dalam kerajaan Albania. lagi pun badan dia busuk :)

zalin said...

ada sekor lagi masih terlepas..si mladic durjana tuh!

milosevic pun mati cepat. jangan yang ni pun mati cepat gak sudah la.
orang macam ni kalau hukum gantung 6000x pun tak cukup.

aah, syita' 95 di Mafraq.
Sesekali ni syok juga dibuai memori :)

p/s : kimsalam kat mu'izzah yer.